Wedstrijdverslagen

5 Maart 2022 sv DRL - Overmaas 0 - 4  (Rust 0 - 3)

Mooi weer op sportpark de Leeuwenkuil in Rotterdam, om 14.30 uur wordt er aftrapt voor de wedstrijd DRL - Overmaas.

Na 17 minuten komt Overmaas na een goede vrije trap halverwege de helft van DRL via een kopbal vanaf de 2e paal op 0-1 voorsprong.

Overmaas blijft druk zetten en wint elke tweede bal op het middenveld.
Na schijnbeweging komt de aanvaller van Overmaas langs meerdere spelers van DRL waarop de laatste man van DRL ingrijpt en hierbij een gele kaart pakt.
De vrije trap voor Overmaas wordt ingezet als korte variant maar loopt niet volgens plan.

Na een rommelig verloop van het eerste deel van de eerste helft is het Martha die een tandje bij zet, met 2 man achter zich te laten, is het de tweede die hem neer haalt en weg komt een gele kaart.

Na wederom veel druk van Overmaas wordt er harder ingegrepen door de linies van DRL en krijgt wederom een vrije trap tegen.
Een korte variant met een hard schot tot gevolg, gelukkig is Raymond den Hollander scherp en kan de inzet keren.

DRL is compleet uit het spel en Overmaas blijft aanstormen, een 1 op 1 situatie ontstaat verdediger van DRL in de achtervolging, maar wederom is Raymond scherp en keert ook deze inzet.
Overmaas blijft de thuisploeg onder druk zetten maar kan de bal niet tussen de palen krijgen.

Na een corner is de 2e bal voor de thuisploeg, maar door een miscommunicatie tussen twee spelers van DRL heeft Overmaas het balbezit al snel weer terug, een bal vanaf de achterlijn wordt over de grond voor gegeven en komt ongelukkig bij een verdediger van DRL op het been, 0-2 Overmaas.
Snel daarna is er weer een snel omschakel moment van Overmaas, weer een harde lage voorzet vanaf de achterlijn waar een speler van Overmaas tegenaan kan lopen, deze inzet gaat op de paal.

Na een ingreep van de laatste man van DRL een vrije trap, laag hard en door de kluts voor de neus van de keeper van DRL komt Overmaas op een 0-3 voorsprong.

De tweede helft begint, beide ploegen komen anders het veld op dan de eerste helft.
Overmaas is rustiger, en DRL probeert de druk op te voeren.

Einde van de tweede helft nadert, waar Overmaas het tempo flink heeft laten zakken komen ze toch wederom met een uitbraak, de eerste bal is net zoals in de eerste helft voor de keeper van DRL, helaas is de 2e inzet net hard genoeg om binnen te rollen.

De scheids fluit af, eindstand DRL — Overmaas: 0 — 4.

IMG_9463.JPGIMG_9503.JPG
Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!